נפתלי בנט נגד נתניהו: "גם בליכוד תומכים ב-2 מדינות"

    "כשאתה אומר שצריך להקים מדינה פלסטינית בארץ ישראל זה בעצם אומר זאת לא הארץ שלנו כי אין מדינה שהייתה מסכימה לחלק את ארצה", הוסיף בנט. "אז אם אתה מוכן למסור אותה סימן שאתה לא חושב שהיא שלך. זאת מחלוקת וזה בסדר"
    admin2 1 Comment on נפתלי בנט נגד נתניהו: "גם בליכוד תומכים ב-2 מדינות"

    בנאומו האחרון מעל בימת עצרת האו"ם קרא אמש נשיא ארה"ב לישראל לסיים את הכיבוש • בנט בתגובה תקף את קריאתו של אובמה ולא פספס לעקוץ את רה"מ: "יש אנשים בליכוד שמצהירים שהם בעד מדינה פלסטינית"

    בנט ונתניהו
    "כשאתה אומר שצריך להקים מדינה פלסטינית בארץ ישראל זה בעצם אומר זאת לא הארץ שלנו כי אין מדינה שהייתה מסכימה לחלק את ארצה", הוסיף בנט. "אז אם אתה מוכן למסור אותה סימן שאתה לא חושב שהיא שלך. זאת מחלוקת וזה בסדר"
    8:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דיווח: חמאס דוחה את העסקה; נמשכת הלחימה במרכז הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנאומו האחרון מעל בימת עצרת האו"ם קרא אמש נשיא ארה"ב ברק אובמה לישראל לסיים את הכיבוש. יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, תקף את קריאתו של אובמה ולא פספס הזדמנות לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

    לדברי יו"ר הבית היהודי: "יש מחלוקת אמיתית בעניין הזה אבל אני מסתכל על עצמינו במדינה שלנו יש כל כך הרבה אנשים גם בליכוד שמצהירים שהם בעד מדינה פלסטינית, אז מה לנו להלין על העולם שבסך הכל אומר 'אם אתם בעצמכם אומרים שצריך להקים מדינה פלסטינית אנא התכבדו ותקימו'".

    "כשאתה אומר שצריך להקים מדינה פלסטינית בארץ ישראל זה בעצם אומר זאת לא הארץ שלנו כי אין מדינה שהייתה מסכימה לחלק את ארצה", הוסיף בנט. "אז אם אתה מוכן למסור אותה סימן שאתה לא חושב שהיא שלך. זאת מחלוקת וזה בסדר".

    גם חברי כנסת נוספים מהימין מתחו ביקורת חריפה על קריאתו של אובמה, וזעמו על השימוש של הנשיא האמריקני במילה "כיבוש".

    ראשי שדולת ארץ ישראל בכנסת, חברי הכנסת יואב קיש מהליכוד, וחברו של בנט מהבית היהודי בצלאל סמוטריץ אמרו כי הם ממליצים לנשיא אובמה לא להפוך למכחיש היסטוריה ולא להשתמש במונח "כיבוש" כלפי עם השב למולדתו.

    "יהודה שומרון ובקעת הירדן הם ארץ מולדתו של עם ישראל מזה אלפי שנים, הרבה לפני שאמריקה היתה שייכת לאמריקנים", ציינו השניים. "50 שנה אחרי שחזרנו ללב ארצנו, הגיעה העת להחיל בה ריבונות ובכך להבהיר שאכן שבנו אליה לנצח".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם בנט בדבר בשתי קולות, מצד אחד הוא נגד תעמולת 2 מדינות מצד שני הוא העביר 50 מליון ש"ח למוסדות מוכש"ר הערבי אשר מלמדים דווקא רק על מדינה אחת ויחידה – "מדינת פלסטין"
      כל זה על חשבון מוסדות המוכש"ר החרדי שבסך הכל התלמידות לומדות חשבון ואנגלית (ליב"ה בלעז) אך לפני הכל לומדים יהדות כפי שלמדו כאן בארץ לפני אלפי שנים, ועכשיו בעוון הפשע הזה נפתלי בנט שולח אותם להתגלגל בבג"צ וכדי לנסות להציל מה שאפשר אם יתמזל מזלם